.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غرفه انتظار سرخ در نمايشگاه قرآن و عترت مازندران

مديركل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران ازبرپايي غرفه انتظار سرخ جهت پاسخگويي شبهات ديني در دهمين نمايشگاه قرآن وعترت مازندران خبر داد.


به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز از شهرستان ساري، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کنندگان است، گفت: جوانان و نوجوانان بسیاری به منظور پرسش پیرامون مسائل مختلف دینی به این غرفه مراجعه می کنند.

وی راه‌اندازی بخش پاسخگویی به سؤ‌الات شرعی در نمایشگاه‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: 21 عنوان کتاب و نرم‌افزارهای مذهبی با موضوع مهدویت در این غرفه ارائه می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: فعاليت‌هاي بنياد مهدي موعود(عج) در راستاي تقويت بنيه مذهبي جوانان است و انتظار سرخ شامل قيام امام حسين(ع) از عاشورا و هشت سال دفاع مقدس تا دوران فرج را مرتبط خواهد كرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران يادآور شد: نرم افزار و لوح‌هاي فشرده از سخنراني علماي دين همچون آيت الله كافي، هاشمي نژاد، تائب، دانشمند، پناهيان و نيز مطالب برجسته آيت‌الله مصباح يزدي با محوريت اصول قرآني در نمايشگاه براي بازديد‌كننده‌ها فراهم است.

وی در ادامه اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان مازندران، يك هزار و 600 عنوان كتاب مذهبي به ويژه قرآن با زبان‌هاي مختلف را به مخاطبان در این نمایشگاه عرضه مي‌دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: كتاب‌هاي مذهبي از انتشارات اسوه، تهذيب و جامعه مدرسان است كه كتاب‌هاي علامه حسن زاده آملي، شهيد آيت الله دستغيب، مطهري، حضرت امام خمینی (ره) و حجت اسلام محمدي ري شهري را شامل مي‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: قرآن فارسي، منظوم، انگليسي و روسي كه از انتشارات اسوه متعلق به اوقاف است در دهمين نمايشگاه قرآن و عترت استان مازندران به فروش مي‌رسد.

وی گفت: دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از (28 مرداد) تا (7 شهریور) در با حضور 36 غرفه از استان های مازندران، گیلان، قم، خراسان رضوی، اصفهان و تهران در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از ساعت 10‌ تا 23 ‌آماده بازدید علاقه‌مندان قرآنی است.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.